nedeľa 12. októbra 2014

Update/ / 12.10 - celý deň len knižky

Aloha ! Už štyri dni mám príšernú nádchu ( alebo voľačo iné ) . Sedím , ležím, čokoľvek robím cítim sa úplne na nič. Mám tak zapchatý nos že necítim ani čo jem a musím dýchať ústami , čo zapríčiňuje , že keď vychádzam hore schodmi do izby mám pocit , že sa zadusím . Ale užívam si to . Som doma, nič okrem pozerania seriálov a videí Tylera Oakley, ležania v posteli a čítania knižiek nerobím. Teda ešte kreslím, ale bez toho sa už ja neobídem , tak využívam že konečne stihnem dorobiť kresbu Gwen a Petra ( zo spidermana... nejako ma dojala dvojka ) .
No a píšem len , lebo sa mi proste nejako chcela tak si hovorím , že napíšem nejaký odvecy článok. Veď prečo nie ? :D
Zajtra mi príde nová kniha ( teda dúfam že príde ) a to je pre mňa vždy mimoriadny deň ! A rozhodla som sa konečne si dokúpiť chýbajúce knihy Harryho ... lebo ako obľúbená séria musí byť celá .. no a na poličke nemám fénixov rád a polovičného princa... lebo nejako nikdy nedošlo k tomu aby sa kúpili ( tak ak niekto náhodou nechce tie knihy predať za dobrú cenu, viete koho máte osloviť ) .
A ľudia , ak máte nejaký dobrý recept , ktorý mi pomôže sa zbaviť tej nádchy a kašľa , sem s ním :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára