pondelok 26. mája 2014

Top týždňa- Nadhodnotené knihy

Meme od Luu.
 
Knihy ktoré všetci vychvaľujú až do nebies a vy ich neznášate .. alebo naopak knihy, ktoré majú príšerné recenzie a vy ich milujete ? Aké sú tie vaše ?



Upírske denníky
Knihy , ktoré popravde nie sú úplne milované všetkými, no v mojom okolí ich číta veľa dievčat a všetky si tieto knihy strašne vychvaľujú a kecajú o nich hodiny. Ja som prečítala prvé dva diely viac by ma nikto nikdy nedonútil ... nebavilo ma to , pripadalo mi to až príliš hlúpe.. chcela som skončiť už pri prvom diely no dala som im druhú šancu no aj tak ma to nechytilo ..


Za toto ma určite niekto znenávidí :D .. ale zlodejka kníh je dalšia  z kníh ktoré fakt nemusím ... Počula som na ňu toľko chvál , najmä na zahraničných stránkach .. tak som sa ju rozhodla prečítať a musím povedať , že mi prišla straašne nudná, dokopy sa tam nič nedialo.. obrovské sklamanie.


Ďalšia kniha ktorú čítali aj tie kamarátky ktorým sa nechce čítať ani nákupný zoznam .. tak som ju prečítala aj ja .. a nepáčila sa mi ..


Ani neviem čo sa mi u tejto knihy nepáčilo , ale asi si ju príliš spájam so školou ... no mňa nudila narozdiel od množstva ľudí ktorý ju pokladajú za poklad v ich knižnici


Ľudia mi povedali, že ak mám rada Hobbita .. tak túto knihu si zamilujem .. och ľudia , ako ste sa mýlili

"tie ktoré ja milujem a všetci nenávidia"


Všade čítam aká ja táto kniha nudná a nudne nudná .. podľa mňa je milá .. Čítala som ju v lete na festivale v taliansku a zamilovala som sa do tohoto príbehu... myslím, že to skvelá kniha na horúce noci pod hviezdami či keď sa opaľujete vonku a nechce sa vám čítať niečo náročné :)


Kniha ktoré je aj ospevovaná aj opovrhovaná. Ja som ju našla vo výpredaji.. kúpila.. a čuduj sa svetu.. milujem túto knihu a strašne ma mrzí že nemá preložené pokračovanie


Ďalšia z výpredaja.. ibaže na túto počuť len kritiku ( no objavia sa aj taký čo ju majú radi ) .. trvalo mi akú takú chvíľu, kým so sa rozhodla konečne ju prečítať no neľutujem. Mne sa veľmi páčila .. 


Nič viac ma už nenapadá .. málokedy kritizujem knihy a málokedy čítam kritizované knihy .. No rada by som počula váš názor.. či so mnou súhlasíte a či máte knihy ktoré všetci milujú a vy nie.. a naopak .. :) Tak píšte
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára