sobota 7. júna 2014

Moje obľúbené fiktívne páry ( favorite OTP )

Už sa pomaličky alebo aj rýchlo kráti čas a zachvíľu tu bude koniec roka. Ja odpočítavam dni, no zároveň sa bojím a chcem mať ešte viac času na opravu známok. Každopádne, včera som mala absolventský večierok v ZUŠ-ke ktorý sme si nesmierne užili, až mi bolo ľúto ze to všetko končí ( i keď budem pokračovať ešte dalšie štyri roky, ale jedna etapa aj tak skončila )
No a teraz tu mám článok o 10tich mojich najobľúbenejších fiction pároch z kníh, filmov či seriálov. Snáď sa nebudete veľmi nudiť .

Finnick a Annie ( the Hunger Games )
Dvojica, ktorá patrí k mojim najobľúbenejším z najobľúbenejších.. ( i keď nie sú number one ) . Prirástli mi k srdcu hlavne kvôli nezlomnej láske a smutnému príbehu. Preskákali si veľa, ba čo veľa, preskočili celú hromadu a aj to pre nich nebolo dosť a ich príbeh neskončil dobre. Annie a Finnick sú dvojica , ktorá sa páči snáď každému a podľa nich je natočených niekoľko videí, či napísaných kopa fanfiction. Páčia sa mi hlavne preto, že Finnicka nikdy neodradila šialenosť do , ktorej Annie upadla a j cez to všetko ju ľúbil.










Jace a Clary ( the mortal instruments )
Pár , ktorému som verila a nič ma neodradilo aby som ich pokladala za dokonalú dvojicu. Milý vtipný ľudia, občas súrodenci občas zas nie. Prirástli mi k srdcu už pri prvej knihe a potom sa to len zosilňovalo. Ešte som nemala možnosť prečítať štvrtú knihu no aj tak prehlasujem že patria k mojim obľúbeným.









Mollie a Sherlock ( BBC Sherlock )
Na tomto seriály som istý čas minulý rok riadne fičala. Nie žeby sa mi teraz nepáčil, stále je to number one seriál. No a bolo v ňom veľa párov , ktoré som si skutočne obľúbila, veď aj ich ešte spomeniem. No a jedným z nich je určite Pár Sherlolly alebo Sherlock a Molly. No oni ani tak úplne pár neboli , pokukovali po sebe ale nič viac. No priala by som si ich spolu. Taktiež, ak ste tento seriál ešte nevideli tak si ho určite pozrite :)

 Violet a Tate ( AHS) 
Nezvyčajná dvojica zo seriálu American horror story. Nezvyčajná lebo... no nechcem spojlerovať ( :D ) Pozrite si seriál. No a keď už , tak seriál ma donútil pozrieť kamarát. Nie som veľmi hororový typ, pravdupovediac ak pozerám horor bojím sa prejsť v noci z jednej izby do druhej a keď mám isť dole po schodoch tak to je už iná katastrofa. No každopádne Violet a Tate sú skvelý pár. Na Tatea som mala vždy iný názor ale väčšinu času som ho neznášala rovnako ako mi aj Violet liezla na nevry. Na konci série sa to akosi zmenilo, bola tam scéna , ktorá ma donútila dať ich k mojim obľúbených fiktívnym párom. 







Hazel a augustus ( Na vine sú hviezdy ) 
Najdokonalejší , najšťastnejší a pár zo všetkých. ľúbim ich a vždy budem. Ich láska pre mňa znamenala strašne veľa a ich príbeh mi dal viac než čokoľvek pred tým. Augustus a Hazel sú pre seba stvorený ľudia s hrozným osudom , ktorý ani jedného z nich nikdy nemal stretnúť , ibaže ich spojil a rovnako aj rozdelil .




Tris a Tobias ( Six and Four , Divergent ) 
Raz ich mám nesmierne rada a inokedy o tom pochybujem. Miestami sa mi nepáčili ale potom prišli ďalšie chvíľky keď som ich pokladala že skvelých. Potom čo som dočítala experiment už ich ale nikde inde ako k obľúbeným radiť nebudem. 
No a stále som ešte nevidela film , tak som zvedavá ako to Shai a Theovi pristane . 





 Ron a Hermiona ( Harry Potter )
Týchto dvoch shipujem už od detsva a akokoľvek , kedykoľvek, ktokoľvek povedal že Hermiona by mala byť s Harrym tak ma to vždy naštvalo. Rovnako ako z kontextu vybraná správa od Rowlingovej že vraj chcela Harryho a Hermionu spolu. Ibaže ona je lepšia s Ronom . Vzájomne sa dokonalo dopĺňajú. Bifľoška a flákač. Vždy sa mi k sebe hodili a priala som im to najviac na svete.










 Johnlock John Watson + Sherlock (BBC Sherlock)
Dúfam že vás týmto neodrádzam od zhliadnutia si Sherlocka. Ibaže John a Sherlock je pár , ktorý nemôžem vynechať. Osobne si dokonca myslím že po Augustusovi a Hazel sú mojim najobľúbenejším . I keď v seriály taktiež nie sú spolu ale je doslova očividné že je do Johna Sherlock zamilovaný. No a stačí ak do Tumblru alebo googlu napíšete Johnlock a hneď to môžte aj oľutovať :D 






Lena a Ethan ( Beautiful creaturec )
Práve čítam knihu nádherne tvory a týmto dvom sa nejako podarilo dostať sa mi k srdcu ..  Videla som film, kde ma až tak strašne ich láska neočarila no v knihe som si ich zamilovala. Páči sa im Ethanov spôsob myslenia a je vidno že má Lenu naozaj rád, to sa mi tak páči, nevzdal sa jej ani kvôli ostatným ľudom a všertkým hrozbám . Sú skvelý, vtipný a iný a sú úžasný .



 




Tauriel a Kili ( the Hobbit : Desolation on Smaug )
Neobyčajný pár , ktorý sa mi strašne páči. I keď ešte nevieme ako ich príbeh skončí pretože Tauriel v knihe nie je , ešte stále nás čaká tretie pokračovanie filmového Hobbita , tak som zvedavá. Ale mne osobne sa tento ich malý príbeh ohromne páči . Krásna Elfka a Trpaslík. ( ja som tiež strašne nízka na svoj vek a pri každom vyzerá ako trpaslík ) .




Severus Snape a Lilli Potterová ( Harry Potter )
 Always. Myslím že túto lásku dokáže v pohode opísať jedno slovo , tak načo to kaziť.








A aké sú tie vaše najobľúbenejšie páry ? .. Poteším sa komentárom .  :)

4 komentáre:

  1. Konečne niekto, kto nedáva Hermionu k Harrym :D už som si myslela, že som jediná, pretože každý v mojom okolí chceli, aby Hermiona skončila s Harrym a nie s Ronom ^^ tiež sa mi Hermiona a Ron k sebe viac hodia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem Johnlock(a)! A tiež Sheriarty(ho) :D Zato Molly mi síce nijako neprekáža, ale k Sherlockovi mi nepasuje :D Inak taký Severus a Lily sú tiež super. A zbožňujem Magnusa a Aleca, na ktorých si akosi zabudla tu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo Magnus a Alec, na nich som naozaj zabudla .. škoda , mám ich veľmi rada .. A Johnlock no oni sú úžasný a tiež Sheriarty! .. no a Molly ja neviem ale aj ona si mi hodí k Sherlockovi, myslím že by boli skvelý .. :)

      Odstrániť
  3. Jace a Clary, to je jasnačka a Tate a Violet... uf, oni boli takí zlatí spolu, raz som kvôli nim tak brutálne revala, tuším to bolo v ôsmej časti prvej série :D

    OdpovedaťOdstrániť