utorok 23. decembra 2014

Moje obľúbené Vianočné filmy

Vonku to vyzerá ako na prvý jarný deň, polovicu darčekov som kupovala dnes, trištvrtina vianočného pečiva ja zjedená ale na Vianoce sa teším ( ani neviem či na Vianoce alebo sa teším len z toho , že mám konečne čas ).  Aj napriek tomu , že je tiež do Vianoc ostáva len jeden deň, si myslím, že ešte stíhate pozrieť si nejaký ten Vianočný film, tak teda ... tu sú nejaké tie, ktoré mám ja rada ( alebo najradšej ).



The Grinch/ Grinch 

Ako malá som Grincha naozaj nemal rada. Nepáčil sa mi , ale že vôbec. Teraz som si ho pustila, po dlho dlhom čase a juuj , to bolo také perfektné. Tie "rýmovačky" sú úžasné a celá atmosféra sveta Dr.Seussa je dokonalá. Zelená príšerka , ktorá nenávidí Vianoce a malé dievčatko , ktoré nechápe prečo je Grinch vlastne tak zlý.


Surviving Christmas/Prežiť Vianoce 

Tento film som si pred pár dňami pozrela po strašne dlhom čase a opäť som sa nasmiala. Pre mňa je to jeden z najlepších Vianočných filmov, lebo je taký neobyčajný a vtipný i keď trošku divný. Muž nemá s kým byť na Vianoce, je sám a trápi ho to, tak sa rozhodne zbaviť všetkých jeho bolestí z minulosti tým, že príde k domu kde kedysi býval, spíše ich na papierik a ten potom podpáli... ibaže sa mu to nepodarí, ale rozhodne sa ,že v tom dome chce stráviť Vianoce ako kedysi a tak zaplatí rodine aby s nimi cez sviatky mohol bývať.




While were you sleeping/ Kým si spal

Ešte začiatky Sandry Bulock v krásnom Vianočnom filme. Nedám naň dopustiť.. ono to je celé také milé. Milujem tento film i keď pravdepodobne každému hneď dôjde ako skončí ale tá užasná Sandra, ktorá je zamilovaná do muža , ktorého ani nepozná, no raz keď spadne na koľajnice ho zachráni. Príde tak za ním do nemocnice, no nepustia ju za ním, tak sa začne tváriť , že je to jeho snúbenica... 



Christmas Vacation/Vianočné prádzniny

Môj snáď najobľúbenejší vianočný film ( nie, nie .. jednoznačne najobľúbenejší !! ). Mám pocit , že som začala tento film pozerať už niekedy na začiatku novembra, lebo bez neho nie sú tie pravé Vianoce. Je to síce ta najhlúpejšia vianočná komédia vôbec, ktorú moja mamka z duše nenávidí , no ja jej nemám nikdy dosť.


the Holiday/ Prázdniny

Tento film som videla prvý krát tento rok. Nemá skvelý príbeh, nie je nejak úžasne vtipný, ani úžasne romantický .. mne sa páčil ten dom ! Tá atmosféra malej londýnskej dedinky a malinkej chalúpky, ktorá mi tak učarovala , že som si tneto film pozrela za posledný týžden už asi štyri krát. Dve neznáme ženy, ktoré nechcú byť na Vianoce tak nešťastné a samé si vymenia domy, každý žije niekdy úplne inde a obe zažijú nádherné sviatky.



S tevou ma baví svet 

Mám o tom niečo hovoriť ? :D Najlepší český film vôbec. Pozerám ho každý jeden rok od malička, nikdy ma neomrzel, vždy sa smejem a repliky viem už naspamäť. 



Sám Doma I a II

Zo série všetkým Sám Doma filmov mám rada len tieto dva. Ostatné nestoja za nič . Nepoznám človeka, ktorý by tieto dva filmy nevidel. Kevinove pasce sú legendárne a môj malý brat sa na nich nevie dosmiať. 


A ak máte aj vy nejaký tip na Vianočný film , sem s ním .. lebo ma už nebaví pozerať dookola to isté !

1 komentár: