štvrtok 8. mája 2014

Začiatok

Good morning , readers
Zdravím vás všetkých , ktorý ste sa sem dostali .Konečne som sa sem dokopala a rozhodla založiť tento blog .Som obrovský milovník kníh, umenia, hudby a cudzích jazykov . Na knihách som závislák čo značí aj nadpis . Dostala som sa k nim už ako dieťa cez knihu ktorá začala túto závislosť u viacerých ľudí ( veľa z nich to naozaj priznáva ) , bol to Harry Potter , ktorého som čítala ako prvú dlhú a bez-obrázkovú knihu . No rada si tú knihu prečítam aj teraz a nikdy ma neomrzí

 Momentálne čítam vždy keď mám čas a nemusím sa učiť. Tak sa aj vždy posnažím a pridám vám sem recenzie na každú knihu, ktorú prečítam a budem dúfať že vám pomôžem a takisto že mi zanecháte aj aký, taký komentár. Teším sa na vás aj na spoluprácu s ostatnými bloggermi a pevne verím že sem zavítate aj častejšie .
Vaša Majka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára