pondelok 5. januára 2015

Mesačná chvastačka- december 2014

Meme od Judit.

Prvá chvastačka , hneď už aj v novom roku. Prázdniny sa pomaly končia a ja som ešte nedočítala knihy čo som chcela ! Ešte sa chcem váľať pred telkou a jesť koláče aj keď už žiadne nemáme, myšlienka , že mám ísť o pár dní do školy ma straší , treba si mi veľa učiť .. fuuha .. už sa teším na jarné prázdniny.
Chcem len povedať, že sa ku mne minulý mesiac dostali naozaj krásne kúsky , nestihla som všetko prečítať, čítala som ešte knihy z minulého mesiaca, len tak sa to kopí... každopádne mi ale knižky spríjemňujú začiatok roka.


Ešte som sa nestihla pochváliť, ale spolupracujem so Slovartom ! To bol iný šok keď som zistila, že ma vybrali, keď hľadali recenzentov prihlásila som sa k nim s malou dušičkou, s novučičkým blogom a podarilo sa! Teda Slovart posielal každému na uvítanie dve knihy a ja som si vybrala Sabriel a Mesto Stratených duší. Bohužiaľ som ešte ani jednu nestihla prečítať :D



Recenzné výtlačky tento mesiac boli len dva .Od iParku som na recenziu dostala úžasne milú ,vianočnú knižku Dash & Lily- Kniha přáni. Nebola to nijak výnimočná kniha ale bola tak dokonale vianočná a roztomilá , že mi vykúzlila sviatočnú náladu aj takto, vtedy ešte bez snehu. Druhá kniha je Nesmelý zabijak zo série P.A.S.C.A zo Slovartu. Kniha o ktorej som si myslela, že ma už nezaujme , bola nakoniec perfektná !


Tieto dve knihy som si kúpila ja . Nočný Cirkus som našla v zľave za tri eurá , neváhala som ani sekundu. Eleanor a Park bola jasná voľna, tú knižku som strašne chcela a neviem sa dočkať kedy ju prečítam . 


Hru o Tróny som dostala ako vianočný darček. Žiadnu ďalšiu knihu som si na vianoce od rodičov nepýtala, táto mi úplne stačila . Má úuužasnú obálku a celkové prevedenie ( lepšie než to české :D ).


A ešte všetky spolu :) 

- všetkým vám chcem ( aj keď takto dosť neskoro ) popriať štastný nový rok :)


12 komentárov:

  1. Hra o Tróny si chcem už dlhšiu dobu prečítať ale ešte som si knihu nekupila ale pracuje sa na tom.Mesto stratených duši bola skvelá kniha aj keď Clary ma v tejto časti neskutočne vytáčala.Pekne kusky,teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Hra o Tróny je náročná kniha na kupovanie.... neviem si predstaviť že by som si ju platila zo svojho vrecka , teda som to vyriešila takto :D Som zvedavá ako bude Clary vytáčať mňa, v predošlých dieloch som ju mala veľmi rada, tak uvidíme :D ...

      Odstrániť
    2. Nakoniec som si knihu kúpila cez jeden bazár za 16 eur lebo ta cena... a doteraz nechápem prečo je ta kniha taká drahá :/ Ja mám Clary rada ale v tejto časti ma prvý krát vytáčala do nepríčetná ,dúfam že sa to v poslednej časti nezopakuje :D

      Odstrániť
  2. Na Pascu sa veľmi teším, od autora som prečítala celého Artemisa Fowla a to bola jedna z najlepších sérii, čo som kedy čítala, takže toto bude určite tiež super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež čítala Artemisa... a zdá sa mi to straaašne dávno :D Trošku som sa bála či si ma aj Pasca získa, či sa mi bude páčiť ... ale bola perfektná :D !!!

      Odstrániť
  3. Naozaj krásne kúsky-ale najviac ti závidím knihu Hra o tróny :D...a gratulujem k novej spolupráci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Práve ju čítam , skvelá je .. trošku zložité to je všetko ale super :) .. a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Nočný cirkus je čarovná kniha, uži si ju, ak si ju ešte nečítala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som ju nečítala a rozhodne sa na ňu veľmi teším :)

      Odstrániť
  5. Krásne kúsky :) ! Dash a Lily si plánujem prečítať v blízkej dobe :). Eleanor & Park som čítala a moc sa mi to páčila.. takisto aj Mesto stratených duší. Prečítať si ešte musím Nočný cirkus :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dash a Lily je taká milučká kniha, a keďže som ju čítala v češtine tak mi to prišlo také vtipné :D a stále som sa usmievala... Minule som Eleanor a Park len tak otvorila niekde v prostriedku, netuším prečo, a neuveriteľne dobre to je napísané, strašne sa teším ... No a Mesto stratených duší som rovnako ako Nočný Cirkus ešte prečítať nestihla ...

      Odstrániť
  6. Krásne kúsky, iba žeby nie :( MUHOHOOO :D som anonym, aby ste ma nikdy nemohli vystopovať :P A máš to! (výkričník hneď za slovom)

    OdpovedaťOdstrániť