štvrtok 14. augusta 2014

Liebster Award Tag #1


Liebster award tag už mám aj ja . Nebola som nominovaná ale na blogu Never trust a duck  písali, že kto ho prečíta tak ho môže vyplniť. Prší, nudím sa tak hor sa do toho. Aj som myslela , že to bude sranda, ale píšem ho už asi 2 a pol hodiny, stále je nedokončený a ešte musím vymyslieť otázky. Všeobecne je to ale asi najdlhší článok , ktorý tu kedy na blogu bol , len nech vás to neodradí prosím. Toľko energie som do toho dala tak si to prečítajte , prosím :)
Tento tag má 4 podmínky:
-Poděkuj blogerovi, co Tě nominoval.
-Napiš o sobě 11 faktů.
-Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a.
-Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek.
11 Faktov o mne : 
1. Som nízka ( najnižšia z triedy ) 
2. Chodím na bilingválne gymnázium
3. Som umelec celou dušou, srdcom telom. Som schopná kresliť do druhej rána. Momentálne som na druhom stupni v ZUŠke a výtvarke chcem venovať aj povolanie. So.. moje ambície sú ísť na architektúru alebo dizajn .
4. Hrám na gitaru
5. Všetky topánky na podpätkoch sú mi veľké . Vlastne všetky topánky .
6. Som strašne nerozhodná. Vždy si pýtam radu aspoň o piatich ľudí a aj tak si nevyberiem . 
7. Ak by som mohla tak by som nosila stále šaty.
8. Najkrajší darček je pre mňa vždy kniha .
9. Ak by neboli mobili, bola by som šťastnejšia. Nepotrebujem ich k životu . 
10. Mám rada ľudí , ktorý si vedia užívať život a tešiť sa z maličkostí. Neznášam tých, pre ktorých leto znamená opiť sa každý deň a ešte o tom napísať na facebook . 
11. Zvyknem chodiť do školy s termohrnčekom , vždy v ňom mám čaj, ktorý potom ale zabudnem vypiť a tak je v škole už studený . 



1.  Vanilka vs Čokoláda ? :D hmmm .. Vanilka. Mám rada jemnosť .. jednoduchosť . Neznášam príliš sladké veci a nedokážem zjesť celú čokoládu sama. Preto Vanilka.

2. Leto vs Zima ?  Túto otázku neznášam :D Asi leto ..Kvôli dobrodružstvám a vysedávaniu po večeroch na záhrade. Kvôli festivalom, priateľom, teplu.. voľnosti . V lete sú všetci šťastný aj keď prší.. no a čo ? Poďme behať v daždi ! 
A zimu milujem kvôli jednej veci. Keď idem už za tmy domov a začne snežiť. Podľa mňa jedna z najkrajších vecí keď vám sneh padá do tváre . Nikdy som tiež neverila že sami to bude páčiť ale  nakoľko dochádzam do školy tak vstávam okolo tej šiestej ráno.. o siedmej mi ide autobus , takže keď v zime vychádzam z domu je ešte tma. Pocit na nazaplatenie a vstávať kvôli tomu o šiestej .. áno !

3. Seriály vs Filmy ?  Ach jaj .. Neviem .   Cez deň zvyknem pozerať seriály. Ráno vstanem urobím si raňajky a pozriem si jednu časť ( momentálne ) " the 100 " . Zvyknem si púšťať seriály keď maľujem , kreslím alebo vyrábam niečo podobné. Filmy zas pozerám večer , v noci . Je to neodmysliteľná časť leta. Byť hore do pol štvrtej a pozerať nové filmy. Neviem vybrať jedno čo mám radšej. Určite sú u mňa narovnako.

4. Najkrajšie mesto na svete ?  Miláno . Bez zaváhania. Bola som tam deň .. na nejakých 10 hodín . No už z autobusu vidíte tú prenádhernú architektúru. Bálkony na každom jednom dome . Všade kvety. Starodávne budovy. Všetko v Gotike . Fontány, parky, kostoly . Ľudia jazdia na žltých bicykloch, všetci sú oblečený "štýlovo" , no najkrajšia je tá akrchitektúra. Nevyrovná sa ničomu , ani Londýnu . Keď výjdete na námestie a uvidíte Milánsky dóm, tak ste už videli všetko, nič viac nepotrebujete.





5. Chceš zostať bývať na Slovensku alebo v inej krajine ? V inej krajine určite. Niekedy som slovensko nenávidela. Rozmýšľala som aké by to bolo vyrastať trebars v Amerike . Potom som strávila svoje prvé dva týždne na medzinárodnom festivale v Taliansku a vtedy som bola prvý krát na Slovensko hrdá . Slovensko milujem ale ostať tu do konca života nechcem. V meste v ktorom bývam by som sa unudila k smrti a do Bratislavy odísť nechcem ( trávim tam každé prázdniny aspoň týžden a Blavácky život sa mi nepáči . Tak teda chcem odcestovať , využiť svoju angličtinu a snáď sa mi podarí dostať a prebojovať si život v Anglicku ( nie amerike, chcem tam ísť no nie je to krajina , ktorú by som si zamilovala )

6. Presadzuješ romantické veci alebo nejaké dobrodružstvo ? Oboje jednoznačne . Ako povedala Lilly Collins vo filme Stuck in Love : " They are just two kinds of people in this world . Hopeless romantics and ealist " .. Ja som ten " hopeless romantic " a všetky knihy to vo mne len posilňujú. Nemám k romantickej časti viac čo napísať, proste som romantik s veľkým R .. Dobrodružstvá sa ale vo mne nezaprú rovnako ako ta romantickosť . Vždy pred letom som si priala len jednú vec " zažiť dobrodružstvo " . Život si treba užiť a dobrodružstvá chcem zažívať deň čo deň , zatiaľ sa to ako tak darí ( len tohtoročno-letné počasie je nanič :( ) 

7. Aká je/bola tvoja najväčšia ambícia. a dosiahla si ju ? Najväčšia doteraz ? Fúuha .. dostať sa na bilingválne gymnázium ( na ktorom som .. a ani to nebolo ťažké ) .. No najviac ani neviem. Raz som si proste zaumienila že idem na gitaru ( čo bolo mimochodom v deň príjmačiek ) a tak som proste zavolala mamke že idem a bolo ! Teraz to pokladám za najlepšie rýchle rozhodnutie vôbec ( i keď som si prvé mesiace búchala hlavu o lavicu, čo do kelu to robím ) . A ambícia , ktorú chcem dosiahnuť a je najväčšia ktorú mám je mať prácu , ktorá ma bude baviť.. nechcem byť právnička, ekonómka alebo mať nejaké podobné "suchárske" povolanie. To by ma asi zabilo. A chcem ísť do zahraničia a plne využiť moju angličtinu . A precestovať svet :D 

8. Pozeráš radšej elektronické alebo klasické fotky ?  Klasické , bez rozmýšľania. Ešte stále fotím na staručký foťák na kinofilm, čo sa dosť ľudí čuduje , hlavne lebo vydáva zvuky ako vŕtačka. No fotky z neho sú neporovnateľne iné. Majú takú svoju vlastnú atmosféru , ktorú vám žiaden foťák nezrobí. A držať fotky v rukách je sto krát krajšie ako si ich prezerať na notebooku . 



9. Najobľúbenejší citát a prečo ?  Môj obľúbený citát je krátky, je od Johna Greena , z knihy Kam zmizla Aljaška. Tak ako znie citát som pomenovala aj svoj životopis do školy. Je to citát , podla ktorého chcem žiť , je najvistížnejší zo všetkých aké som kedy počula, no je v ňom oveľa viac.

" Idem hľadať to Veľké Azda "


10 . Čo by si chcela dosiahnuť na svojom blogu ?  Jéj no , nemám žiadne veľké plány. Nepotrebujem byť najobľúbenejšia na slovensku , len chcem aby si aspoň pár ľudí môj blog obľúbilo, aby sem pribudlo viac následníkov a komentárov a aby sa mi podarilo nadviazať nejakú spoluprácu s vydavateľstvom . Hlavným cieľom je len aby .. ani neviem , proste chcem sa spojiť s ľudmi , ktorí tiež radi čítajú :)

11 . Najobľúbenejší spevák a herec. Ja počúvam pesničky tak rôzne, nemám jeden žáner hudby ani obľúbeného speváka. Ak počúvate stále tú istú skupinu tak sa vám pesničky rýchlo zunujú . No a teda ak mám vybrať najobľúbenejšieho speváka, tak by to bol Ed Sheeran ( jediný ktorý ma napadol ) a to hlavne kvôli jeho gitare  a úžasným textom . Och a herec , keď ja neviem, ja mám asi 10 najobľúbenejších . Tak zopár vymenujem :D .. Benedict Cumberbatch- lebo je to dokonalý britský gentleman z najúžasnejším prízvukom na planéte. Tom Hiddleston - lebo je to proste on . Andrew Garfield- lebo zrobil zo spidermana jeden z mojich obľúbených filmov a Josh Hutcherson - lebo to bol môj obľúbený herec už keď som bola malá . 



Moje otázky : 
1. Najbláznivejší zážitok ?
2. Čím si chcel/a byť ako malý/á ? 
3. Osoba ktorá ťa inšpiruje ?
4. Obľúbená rozprávka ? 
5. Kde by si chcel/ a žiť ? 
6. Káva vs Čaj ? 
7. Akú schopnosť by si si vybral/a ak by si mohol/a ? 
8. Bojíš sa búrok ? 
9. Kniha ktorú by mali podľa teba sfilmovať ?
10. Najkrajšie prázdniny ? 
11. Bez čoho nevieš žiť ? 
Nebudem nominovať  11 blogerov, to je strašne veľa , nechcem otravovať toľko ľudí . Tak nominujem dvoch : 


Snáď sa na mňa veľmi nehneváte :)
P.S. Som s blogom už aj na Facebooku, tak ak chcete, dajte like :) → Addicted to Books


4 komentáre:

  1. Aj ja chcem isť asi na architektúru! :D Andrewa s Benedictom milujem tiež :D (+s Andrewom sme narodený v ten istý dátum ! :) Miláno vyzerá úžasne a tiež som za vanilku !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavé odpovědi. A Tvé otázky jsou super, jsem zvědavá, jak na ně nominovaní odpoví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak teda ďakujem za nomináciu, určite to vyplním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem (už tretíkrát) za nomináciu :3 práve ho vyplňujem :)

    OdpovedaťOdstrániť