nedeľa 11. januára 2015

On my wishlist #3


 Meme z dielne od Book Chick City. Cieľom je zverejniť knihu alebo knihy, ktoré by sme chceli vlastniť . 

Pôvodne som chcela napísať nejaký zmysluplný článok ale nakoniec som mala toľko učenia , že my už na to nevyšiel čas. Ale čítala som ! Čítala som Aljašku pretože včera bol taký "Aljaškovský deň" a ako som tak čítala ( už po tretí krát ) som zrazu objavila úžasnú vetu, ktorej som predtým nevenovala pozornosť a chytilo ma obrovské nutkanie zvýrazniť si ju, tak som sa nakoniec odvážila , zvýraznila - Zrazu ma pohltila taká zvláštna panika... sedela som nad knihou s pocitom akoby som práve spáchala nejaký trestný čin, v ruke držiac ružový zvýrazňovač som ľutovala čo som urobila a tak som nakoniec skončila nie s jednou zvýraznenou vetou ale nakoniec rovno s vyše piatimi, lebo neviem prečo .... baví ma robiť " nezákonné veci " :D

Momentálne mám na wishiste strašne veľa kníh, mnoho anglických.. ale tu som sa rozhodla zaradiť len tie , ktoré už preložené sú, lebo mám práve v tejto chvíli angličtiny až po krk a tiež vás chcem poprosiť... poraďte mi , ktorú si mám kúpiť lebo ja už som v koncoch... keby bolo na mne beriem všetky ...


Knihu Život jedna báseň som už aj mala objednanú ( už mohla byť moja áááách ) , ale na poslednú chvíľu som ju darovala sesternici ako darček na poslednú chvíľu ....  Šok z pádu chcem hlavne kvôli originálnemu príbehu, čítala som ukážky a autorov štýl ma veľmi oslovil, len sa bojím ... či nebude príliš smutná .


Zo séria Nástrojov smrteľníkov mám doma zatiaľ všetky po slovensky vydané časti ale k Pekelným strojom som sa ešte nedostala .. nejako na to nikdy nebol čas ale momentálne uvažujem že si ich konečne prečítam... s Selekcia očarila mnohých a vyzerá to tak že by mohla aj mňa :) ( možno ) ....

5 komentárov:

  1. Niektoré knihy poznám. Selekciu a Mechanického anjela, avšak nečítala som ani jednu. Každopádne dúfam, že sa ku knihám dostaneš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Život jedna báseň je strašne dobrá kniha!!! Rozhodne ti ju odporúčam :) Ale ani Selekcia či Šok z pádu nevyzerajú zle.... :D No, máš to ťažké, ale verím, že si postupne prečítaš všetky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mechanický anjel a celkovo séria Pekelné stroje je absolútne úžasná, takže si ju musíš prečítať :D !! Život jedna báseň je čistá dokonalosť.. inak priprav si vreckovky. Ja som sa pri nej riadne narevala, dokonca aj bezdôvodne (nemám vo zvyku plakávať). Ale toto ma dostalo :D. Šok z pádu by som si chcela takisto prečítať a Selekciu tiež :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Selekcia ma na začiatku trochu nebavila ale po par stranach ma to chytilo a Mechanický anjel je skvelá kniha, Cassandra Clare opäť nesklamala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě velice zaujal Šok z pádu, takže s tebou při jeho výběru sympatizuji :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť